|
شناسه خبر: 7326

شکایت فرزندان شمخانی از خبر دروغ خبرگزاری «ایلنا»

پس از انتشار خبر کذبی با ادعای توقیف کشتی پسران شمخانی در یکی از بنادر هند، منابع آگاه از شکایت پسران شمخانی از خبرگزاری ایلنا خبر دادند.

 

در این باره یک منبع آگاه به فارس گفت: باتوجه به کذب‌بودن این خبر، فرزندان شمخانی از این رسانه و عوامل این دروغ شکایت کردند.

بنابراین گزارش خبرگزاری ایلنا مدعی شده بود: کشتی «کابل» متعلق به شرکت ادمیرال با مالکیت «برادران شمخانی» به بهانه نقص مدارک از تقریبا ١٠ روز پیش همراه با همه باری که در حال حمل آن بوده، به حکم یک دادگاه هندی در بندر کاندلا توقیف شده‌ است. 

فارس
 

 

ارسال نظر